Hop til hovedindholdet

Personlig Workflow logo

Teamflow - Sådan skaber du workflow performance med dit team


Dato og tid

Torsdag d. 7. december 2017 kl. 09:00 til 12:00

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 6. december 2017 kl. 12:00

Sted

København, Adresse opgives senere, København
Adresse opgives senere

Teamflow - Sådan skaber du workflow performance med dit team


Arrangementsbeskrivelse

Arbejder du og dit team i en travl og stresset hverdag? Har I mange opgaver der skal løses på tværs af projekter og føler I et pres over alle de opgaver I skal nå?

Løft dit team og skab synergi med workflow performance træning. Hvis du er leder, har ansvar for træning af teams eller hvis du er en del af et team som du gerne vil forbedre, så vil du få en masse inspiration i denne workshop.

Få input og gode råd til systemer og redskaber, som får teamet til at arbejde i samme retning. Optimere team synergien, team effektiviteten og arbejdsglæden og få et successfuld team.

Teamflow træningen vil optimere de daglige arbejdsrutiner og give en bedre udnyttelse af egne og teamets resurser. Det vil samtidig skabe transparens på tværs af teamet, og give struktur, overblik og ensrettet processer. Teamet vil:

  • Spare tid hver dag på arbejdsopgaver og rutiner
  • Bedre styring af e-mails, kalender, booking og opgavelister
  • Bedre prioritering af opgaver, herunder at have overblikket til at fravælge nogle opgaver
  • Bedre håndtering af informations-flow i spidsbelastningsperioder
  • Bedre forventningsafstemning og mindre spildtid
  • Bedre organisering og uddelegering, så der ikke bruges for meget tid på uhensigtsmæssige opgaver

Ved at optimere måden at arbejde på, vil mange kunne nå mere og arbejde mindre. Teamet vil opleve ro og overskud i hverdagen. Det udløser kreativitet i løsningen af arbejdet og gør, at man kan yde en bedre service til kunder og samarbejdspartnere.

Træningen med PW skal kunne hjælpe med at skabe et bedre overblik og bedre prioritering i en presset og travl hverdag. Et forløb med PW skal derfor afklare, hvad medarbejderne kan gøre herunder, hvordan man bl.a. ved hjælp af værktøjer kan holde styr på opgaver, e-mails og deadlines.