Personlig Workflow

Outlook - Sådan bliver du effektiv med Outlook


Dato og tid

Tirsdag d. 26. september 2017 kl. 13:00 til 16:00

Tilmeldingsfrist

Tirsdag d. 26. september 2017 kl. 12:00

Sted

København
Adresse opgives senere

Denmark

Arrangør

Personlig Workflow
+45 70 22 15 07
silvia@personligworkflow.com

Modtager du for mange e-mails til at kunne besvare dem alle? Har du svært ved at holde din opgaveliste kørende i mere end et par dage? Føler du, at du bruger størstedelen af din dag i Outlook? 

Lær at bruge Outlook til at styre dine opgaver, e-mails, kalender og tid bedst muligt. Du vil på workshoppen få nogle helt lavpraktiske værktøjer og metoder til at planlægge og organisere alle dine arbejdsopgaver. Du vil lære at bruge Outlook som et redskab, der hjælper og aflaster dig i stedet for at stresse dig.

Følgende emner dækkes i workshoppen:

  • Skab en god og holdbar rutine i forhold til e-mail håndtering
  • Få en organiseret opgaveliste som er nem at opdatere
  • Lær at nedbryde og prioritere dine opgaver
  • Kend til værdifulde genveje der gør dit arbejde hurtigere
  • Lær at spare tid hver dag på arbejdsopgaver og rutiner
  • Få nye ideer til at organisere og styre arbejdsopgaver, som giver dig ro og overblik
  • Få styr på de løse ender, så du kan gå på weekend med god samvittighed

Workshoppen er en naturlig forlængelse af modul 1 "Effektivitets træning med workflow metoden", men det er ikke en forudsætning for at deltage, at have gennemført modul 1.

Deltagere forventes at have egen computer med, hvor Outlook er installeret.



Find vej til arrangementet

Kontaktinformationer til arrangør

Personlig Workflow
+45 70 22 15 07
silvia@personligworkflow.com